↨↨↨↨↨↨↨↨↨ جــک جــدیــد ↨↨↨↨↨↨↨↨↨↨

..::::..

 چند روز پیش رفتم بانک بانکم خلوت بود یه نفر قبل من اومده بود پول بگیره نزدیک 25 میلیون پول همشم 2 تومنی 5 تومنی 10 تومنی (هزاریا) منم شیطونیم گل کرد الکی گوشیرو گرفتم زیر گوشم گفتم ممد سریع موتورو بردار بیا جلو بانک ... خودمم رفتم تو ماشین نشستم 

یارو از بانک بیرون نمیومد D:

 

====================

خوبی سرما خوردگی اینه که هر وقت انگشت میکنی تو دماغت دست پر برمیگردی

====================
دیروز رفتم پلاژ 2 تا بچه 5 ساله اونجا بودن یکیشون به اون یکی گف
عسیسم من رز میشم تو جک بعدم دستشا گرف و نشس رو تویوب بادیش{-15-}{-15-}
بعد مایی که 18 سالمونه تازه 13 سالمون بود آهنگه تایتانیکا شناختیم ...
بعد هی بگین کلتا نزار لا گیوتین...............
تازشــــــــــــــــــــــــــــــــم میگن این تحریما برا چیه!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
همه ننه بابا دارن ما هم داریمممممماااااااااااا
====================
یه دوس دخترم نداریم حالا که فیس اینقدخلوته با هم بریم بیرون پفک بخوریم دستامونوبمالیم لباسش اونم بخنده
بعدش بستنی بگیریم کل بستنی رو بکوبم توصورتش بازم بخنده
اونوقت بریم رستوران وقتی خواست بشینه صندلی رو بکشم بامغز بخوره زمین بازم بخندیم
وقتی میخوادنوشابه بخوره بزنم زیر بطری نی بره تو دماغش اونم همش بخنده
بعدش جلوتر ازاون برم سوارماشینش بشم وقتی خواست بیاد باماشین بزنم بهش پاش چلاق شه هرهربخندیم
اه چقدر میخنده دختره جلف :|
اصن همون بهتر که ندارم بره گمشه کیصافط =)))))
===================
یه روز میخاستم به استادم آدرس ایمیلم رو بدم گفتم تبسم آدرنالین خیالی،
گفت چی؟؟
دوباره با اعتماد به نفس و غرور گفتم آدرنالین دیگـــه!!
بعد وقتی گفت لطفا اسپلش کن!!!
تازه فهمیدم چه زری زدم !!
دیگه روم نشد بگم استاد منظورم آندرلاین بوده …
===================
عاقا شام مثل من وقتی سرتون خارش میگیره با برس(برص،بزث)سرتونو با تمام وجود شونه میزنین یا فقط من این ریختیم
لایک=اره بابا مام این رختیم
===================
کتری مثل مادر شوهره مدام در حال جوشیدن! عروس مثل قوریه که با جوشیدن کتری اونم کم کم داغ میشه!پسر مثل استکانه نصفشو کتری و نصفشو قوری پر میکنه!خواهر شوهر مثل قاشق چای خوریه میاد به هم میزنه و میره! اگه موافقی بزن لایکو :)
==================
هییییییییی روزگار........
امروز امتحان دین و زندگی داشتیم، منم داشتم اس به همکلاسم میدادم که واسم بگه
خلاصه معاونمون اومد گوشی رو دید گفت چیکار میکنی؟منم گفتم دارم از ماشین حساب استفاده میکنم؟(به نظر شما امتحان دین و زندگی ماشین حساب میخواد)
پدر عزیزم بدبخت شدی واسه پسرت
هیچی دیگه کل سالن رفت رو هوا..........
=================
نمیدونم چرا اول امتحانا ک میشه همه یه شوق عجیبی به فیسبوک و بازی و موزیک میکنن.تازه عادم تو راه هوس عشق بازی هم میکنه....(من ک هرسال همینطورم شمارو نمیدونم)
=================
دقت کردین دور و برت پر از پشه اس بعد پشه کش رو که برمیداری همشون نیست میشن انگار نسلشون منقرض شده!
من دیگه شبا میخوام بخوابم پشه کش رو میزارم کنار بالشم...
پشه های شما هم اینطورین عایا؟
=================
آقادقت کردین کتاب های درسی خودشون یه سوالو ی صفحه مینویسن واسه ما کلا سه خط اونم سوال سخت تر
=================
جوش مجلسی چیست؟
یک جووش هایی هست برجسته و قرمز و رو دماغ به هر مجلسی که دعوت شین سریعا ظاهر میشه 
=================

توجه : امتحانات از آنچه در برنامه امتحانی می بینید به شما نزدیکترند !

 
=================
دیدی درد نداشت؟
.جمله نوستالژیک پدر و مادرها بعد آمپول زدن به بچه هاشون در حالی که بچه داره خون گریه میکنه

یعنی اون همه اشک ماله شوق بوده
=================
کار سلمونی یجورایی مثل فوتوشاپه...
ولیی متاسفانه این یکی Undo نداره ! اگه گند زد به موهات دیگه زده
=================
بچه خواهرم همچین جمله ای گفت:
1احمق خیلی باید احمق باشه که فک کنه ما احمقیمo_O
اگه کسی منظورش رو فهمید بگه و خانواده ای رو از نگرانی نجات بده و مجدگانی دریافت کنهo_O
=================
عموم از آلمان برام کاپشن سوغات آورده
فقط داخلش با زبان فارسی سلیس نوشته تولیدی عباس پور :|
=================
چه لذتی داره وقتی یه دختر با کلاس داره بات صحبت میکنه بپری وسط حرفش و بش بگی چرا دهنت بو میده؟؟؟نکنه سیر خوردی...؟؟؟؟(خداییش امتحان کنین حال میده...
=================
بابام خسته و كوفته از سر كار اومده خونه بهش ميگم سلام بابا!! ميگه: ببين پسرم:
سلام سلامتی میاره
سلامتی شادی میاره
شادی عشق میاره
عشق همسر
همسر بچه
بچه دردسر
دردسر بدبختی
بدبختی مریضی
مریضی مرگ
پس سلامو زهر مار
برو بتمرگ 
=================
سلام
به مشترک خاص ام پیام دادم که هرچی که پ اولشه داره گرون میشه مثل پراید پسته ... منهم میخوام بزنم تو کار پشگل خدارا چه دیدی شاید گرون شد
در جوابم میگه آره فکر خوبی من هم میزنم تو کار پهن وقتی کار وبارمون سکه شد بورس پشگل و پهن را می اندازیم و همزمان شعبات را به بورس نیویورک و لندن و شانگ های و... گسترش میدیم و بعد من کتاب راز موفقیتم رو چاپ میکنم ...واااای بوینگ چقدر خوب میشه نه ؟!
هیچی دیگه فکر منو دزید الان یه چندروزی یه که خبری ازش ندارم فکر کنم کارو بارش سکه شده دیگه مارو تحویل نمیگیره
=================
یه مطلب خوندم راجع به روشهای صحیح مسواک زدن 
کلی توضیح داده بود بعد نوشته بود مسواک رو با "زاویه 45 درجه " روی دندونها بکشید .
من الان نقاله تو دهنمه ولی مسواکو نمیتونم حرکت بدم کمک کنید .
 
=================
امروز داشتم با پرایدم تو خیابون میروندم یه لامبورگینی اومد زارت زد به ماشین ما....ماشین من که فقط یه کم خش برداشت ولی لامبورگینیه کامل فرو رفته بودبعد دیدم راننده لامبورگینی اومد پایین و زد تو سر خودش...و گفت حالا من از کجا بیارم این همه خسارت بدم!
=================
سر کلاس آمار و احتمالات بودیم استاد ازم پرسید سه نفر میرن رستوران اگه رستوران چهارنوع غذاداشته باشه این سه نفر به چند روش میتونن غذاهارو بخورن؟ منم گفتم به دو روش هم با نون هم بدون نون! هیچی دیگه استاد بی جنبمون بهم گفت برم درسشو حذف کنم فک کنم ناراحت شد!!!
=================
هیچی بهتر از این نیس که لنگ ظهر از خواب بیدار شی
.
.
ببینی تو خونه بوی قرمه سبزی میاد ^_^
=================
دخترخالم 22 سالشه هنوزم وقتی مریض میشه قرص سرماخوردگی کودکان میخوره 
دخترخالم:-))
من:-O
قرص سرماخوردگی:-))
کودک درونش تو حلقم
=================
آغا من وقتی تصمیم میگیرم برا یه مدت پول پس انداز کنم"مثلا بریزم تو قلک" همین ک 2 روز ازش میگذره؛دوس دارم زود پارش کنم ببینم چقد پول جمع کردم
تا حالا سابقه نداشته بتونم حداقل 7 روز"معادل 1هفته" خودمو کنترل کنم;)
عایا شما هم اینگونه اید??
=================
نظر ندی خیلـــــــی بی معرفتی
 
 

 



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: